طراحی و اجرای کمپین

طراحی و اجرای کمپین

balootکمپین تبلیغاتی

امروزه برای باقی ماندن در دنیای کسب و کار باید با سرعت بسیار بیشتری نسبت به زمان های گذشته حتی سال گذشته پیش رفت. اگر یک مجموعه همانگونه که سال پیش برای تبلیغات خود اقدام کرده بود اکنون اقدام کند نه تنها سود خوبی نمی کند بلکه ممکن است ضرر هم بکند.

امروزه بیشتر برند ها کمپین های تبلیغاتی ارائه می دهند و در طول روز هر فرد با تعداد زیادی از کمپین‌ها با شیوه های گوناگون مواجه می شود. پس در این بازار شلوغ، باید همه جانبه باشند و بتوانند مخاطب را همراه خود بسازند.

آنچه در تدوین کمپین تبلیغاتی نباید فراموش شود این است که دریافت و تحلیل وضعیت گذشته ، فعلی و آینده برند و شرایط حاکم بر جامعه و نیازهای مخاطبان برای تدوین درست تبلیغات موثر است.

balootمراحل طراحی و ساخت کمپین تبلیغاتی

  • شناخت وضعیت فعلی یا تحلیل موقعیت برند
  • هدف گذاری کمپین (تعیین Mission)
  • شناسایی بازار هدف (مشخص نمودن Market)
  • مشخص کردن لوکیشن یا لوکیشن های هدف (موقعیت یابی)
  • بررسی طول عمر خدمت یا محصول
  • انتخاب پیام یا پیامهای تبلیغاتی
  • تولید محتوای تبلیغاتی با توجه به لحن و صدای برند و اهداف کمپین
  • انتخاب رسانه های تبلیغاتی تاثیرگذار و موثر
  • انتخاب بهترین زمان انتشار
  • یکپارچه سازی ارتباطات بازاریابی
  • بودجه بندی کمپین
  • پیش بینی اتفاقات نامترقبه و احتمالی در زمان اجرای کمپین و برنامه ریزی برای رفع مشکلات احتمالی
  • برنامه محتوایی و تقویم اجرایی
  • اندازه گیری نتایج
طراحی و اجرای کمپین

balootتعیین هدف در کمپین‌های تبلیغاتی

از مهم‌ترین بخش های طراحی و تدوین کمپین های تبلیغاتی تعیین هدف است. هدف‌گذاری می تواند شامل یک یا چند مورد باشد که در زیر آنها را لیست کرده ایم:

  • جذب مشتریان جدید
  • معرفی محصول یا سرویس جدید
  • افزایش فروش
  • افزایش آگاهی از برند (brand awareness)
  • افزایش سهم بازار
  • افزایش ارتباط با مشتریان فعلی
  • بدست آوردن بازار یا بازارهای جدید

هدف شما از یک کمپین تبلیغاتی چیست؟ با توجه به فروش بیشتر برندهای مطرح نسبت به سایر برندهای کوچک و متوسط متوجه می شویم که در مرحله‌ی اول اغلب کمپین ها به منظور افزایش آگاهی از برند یا ارتباط با مشتریان فعلی تدوین می شوند.

balootخدمات سینکپ در این زمینه

ما برای شما در سینکپ به روز ترین کمپین های تبلیغاتی را راه اندازی می‌کنیم و خدماتی از قبیل :

  • طراحی ،تدوین و برنامه ریزی کمپین بر اساس ارتباطات یکپارچه بازاریابی
  • طراحی و اجرای کمپین های ۳۶۰ درجه
  • تحلیل هدف و شعار و وضعیت برند
  • برنامه ریزی تقویم محتوا
  • روابط عمومی
  • خدمات مشاوره‌ای
  • ارزیابی اثربخشی کمپین

ارائه می دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)