تولید رسانهای
تولید رسانه ای چیست؟
تولید محتوای رسانه نیازمند آگاهی و تجربه کافی در این زمینه است. تولید محتوای رسانه همان چیزی است؛ که در ساختارهای مختلف تصویری، صوتی، موشن گرافیک و غیره قصد عرضه آن را داریم.
رسانه و محتوا دو عضو جداییناپذیرند. که از روزهای ابتدایی روی کار آمدن فرهنگ و اجتماع خود را به شکلهای گوناگونی روی ذهن افراد و مردم یک جامعه جای داده است.
تولید محتوا رسانه برای صاحب یک کسبوکار حکم به دست گرفتن قدرت را دارد. چراکه اوست که میتواند کنترل کند تا آنچه را میخواهد مخاطب ببیند، و آنچه را که نیاز دارد بهواسطه آن به نتیجه و استراتژی از قبل چیده شده دست یابد، برساند.
پیام داشتن محتوا تولیدی همواره پابرجاست. ما به راههای مختلف این پیام را به مخاطب منتقل میکنیم. اینکه چه راهی را برای رسیدن به کدام مخاطب انتخاب کنیم تصمیم مهم و بسیار تخصصی است.
مسلماً هیچ اجباری در استفاده از یک محصول یا خدمت با تولید محتوا رسانه وجود ندارد. ما تنها محتوا تولید میکنیم که بهصورت غیر محسوس بر قضاوت مخاطب تأثیر بگذاریم.
تولید محتوا رسانه سعی دارد؛ تا با قالبهای مختلف محتوایی در ناخودآگاه مخاطب ثبتشده یا بهطور تمام و کمال فرد را تحت تأثیر بگذارند.
همین مسئله است که گاهی ارائهی یک موضوع را در قالب اینفوگرافیک بهتر از نوشتن هزاران کلمه میداند.
اگر این موضوع را با نو و تازگی تولید محتوا رسانه در هم بیامیزیم؛ میتوانیم معجونی گوارا تولید کنیم که هر شخصی از نوشیدن آن ( استفاده یا بهرهمندی ) رضایتمند خواهد شد.
طرح پیشنهادی برای تولید رسانه ای
برای تولید محتوای رسانه باید در ابتدا یک طرح پیشنهادی هدفمند خلاقانه مطرح کرد یعنی طرحی که :
- نیاز و مخاطب را تعیین میکند.
- درآمدها و منافع متصور را مطرح میکند.
- بهطور اختصار محتوای رسانه متصور را شرح میدهد.
- انواع و مصارف تعامل را توصیف میکند.
- برآورد اولیه مقدار هزینه را ارائه مینماید.
بعدازآن استوری برد و اجرای طرح محقق میشود.
خدمات سینکپ در این حوزه
در سینکپ ما میتوانیم با تکیهبر تخصص و تجربه خود برای شما تولیدات رسانهای خلاقی داشته باشیم و در قالبهای زیر ارائه بدهیم:
- تولید تیزرهای ویدیویی و رادیویی
- نویسندگی و نریشن
- ویرایش ویدیو
- تولید انیمیشن و موشن گرافیک
- تولید استاپ موشن
- تولید برنامههای زنده اینترنتی
- و …